Spojenie a komunikácia pri práci na doma
Spojenie a komunikácia pri telepráci z domu so zamestnávateľom, kolegami, prípadne i zákazníkmi firmy sa môže uskutočňovať:
Priamo:
- prostredníctvom internetu
- chat s jedným alebo viacerými účastníkmi (posielanie krátkych textových správ v reálnom čase prostredníctvom programov napr. ICQ, Miranda a pod.)
- telefonovanie s jedným alebo viacerými účastníkmi (prenos zvuku cez internet prostredníctvom programov napr. Skype a pod.)
- videoprenos s jedným alebo viacerými účastníkmi (prenos obrazu a zvuku cez internet prostredníctvom programov napr. Skype a pod.) - prostredníctvom mobilného telefónu
- prostredníctvom pevnej telefónnej linky
Nepriamo:
- prostredníctvom e-mailov cez internet
- prostredníctvom sms správ z mobilného telefónu
- prostredníctvom zanechaných odkazov v odkazovej schránke
Zamestnávateľ, resp. riadiaci pracovník tak môže mať prostredníctvom súčasných moderných technológii k dispozícii svojho zamestnanca, ktorý pracuje doma, prakticky kedykoľvek počas dohodnutej pracovnej doby alebo dohodnutej pracovnej pohotovosti. Môže viesť cez internet poradu aj s viacerými zamestnancami naraz. Dokonca môže svojich zamestnancov nielen počuť, ale aj vidieť a komunikovať s nimi v reálnom čase.
Prečítajte si tiež: Ponuka práce na doma