Spojenie a komunikácia pri práci na doma

Spojenie a komunikácia pri telepráci z domu so zamestnávateľom, kolegami, prípadne i zákazníkmi firmy sa môže uskutočňovať:

Priamo:

  • prostredníctvom internetu
    - chat s jedným alebo viacerými účastníkmi (posielanie krátkych textových správ v reálnom čase prostredníctvom programov napr. ICQ, Miranda a pod.)
    - telefonovanie s jedným alebo viacerými účastníkmi (prenos zvuku cez internet prostredníctvom programov napr. Skype a pod.)
    - videoprenos s jedným alebo viacerými účastníkmi (prenos obrazu a zvuku cez internet prostredníctvom programov napr. Skype a pod.)
  • prostredníctvom mobilného telefónu
  • prostredníctvom pevnej telefónnej linky

Nepriamo:

  • prostredníctvom e-mailov cez internet
  • prostredníctvom sms správ z mobilného telefónu
  • prostredníctvom zanechaných odkazov v odkazovej schránke

 

 

Zamestnávateľ, resp. riadiaci pracovník tak môže mať prostredníctvom súčasných moderných technológii k dispozícii svojho zamestnanca, ktorý pracuje doma, prakticky kedykoľvek počas dohodnutej pracovnej doby alebo dohodnutej pracovnej pohotovosti. Môže viesť cez internet poradu aj s viacerými zamestnancami naraz. Dokonca môže svojich zamestnancov nielen počuť, ale aj vidieť a komunikovať s nimi v reálnom čase.

Prečítajte si tiež: Ponuka práce na doma